عنوان محصول: فایل word تاثير تجربه برند و رضايت ازبرند بر ارزش ويژه برند در جوامع امروز
فایل word تاثير تجربه برند و رضايت ازبرند بر ارزش ويژه برند در جوامع امروز
بخشی از متن فایل word تاثير تجربه برند و رضايت ازبرند بر ارزش ويژه برند در جوامع امروز :
سال انتشار : 1397
نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش سراسري علم و فناوري هزاره سوم اقتصاد,مديريت و حسابداري ايران
تعداد صفحات :8
چکیده مقاله:
با توجه به چشم اندازی از جامعه نام تجاری (برند) هدف از مقاله حاضر بررسی تاثیر رضایت از برند و وفاداری به برند برارزش ویژه برند در دنیای امروز می باشد. ارزش ویژه برند که از سال 1980 تبدیل به یک مفهوم مهم در بازاریابی شده ارزش افزوده ای است که به واسطه نام برند برای سازمان ایجاد می شود. ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری یک ساختار چند بعدی است که شامل جنبه های نگرشی و رفتاری می باشد. در این پژوهش از مدل آکر برای ترسیم ارزش ویژه برند استفاده شده است. وفاداری مشتری از جمله مولفه هایی است که بازاریابی رابطه مند به ویژه در بازار صنعتی امروزه به آن تاکید قابل توجهی می کند, یکی از عواملی که در شکل گیری این وفاداری نقش دارد عالیم تجاری شرکت هاست که در پژوهش به آن اشاره شده است