عنوان محصول: فایل word تاثيرات CRM در نظام بانکي ايران
فایل word تاثيرات CRM در نظام بانکي ايران
بخشی از متن فایل word تاثيرات CRM در نظام بانکي ايران :
سال انتشار : 1397
نام کنفرانس یا همایش : اولين همايش سراسري علم و فناوري هزاره سوم اقتصاد,مديريت و حسابداري ايران
تعداد صفحات :12
چکیده مقاله:
با گسترش رقابت در عرصه های جهانی و محدودیت منابع, بکارگیری صحیح آن به عنوان یکی از چالش های عمده مدیریت مطرح و روابط بین کارکنان و مشتریان به عنوان مهم ترین و کمیاب ترین منابع سازمان که نقش قابل توجهی در سودآوری آن دارند, از اهمیت و توجه روزافزونی برخوردار شده است. در شرایط دشوار رقابت, ارتباط به هنگام و سازمان یافته با مشتریان, مناسب ترین راه افزایش رضایت مشتری, افزایش فروش و در عین حال کاهش هزینه هاست. به این ترتیب زمینه پیدایش علوم جدیدی در عرصه مدیریت تحت عنوان مدیریت ارتباط با مشتریان فراهم شد که به تبع توسعه رقابت, محدودیت مشتریان و لزوم پاسخگویی به نیازها و خواسته های متنوع و متغیر آنها شکل گرفت.در این مقاله, ضمن معرفی مدیریت ارتباط با مشتریان و ضرورت های استقرار آن و مزایا و چالش های پیش روی آن در سازمان, نقشCRM در بانک های ایران و نقاط ضعف, قوت و اهداف آن نیز مورد مطالعه قرار گرفته شده است.